streda 6. augusta 2014

stripes ! they never go out of style

Ďalší outfit, ďalšie prúžky :) Tento look je vlastne dosť podobný tomu poslednému, len je to taká „kratšia“ verzia. Celé to je veľmi jednoduché, na čo ste už u mňa asi zvyknutí, pretože verím v beauty in simplicity, takže len ťažko u mňa nájdete niečo preplácané a premotivované. K takýmto outfitom veľmi rada používam make-up ako doplnok, preto volím výrazný rúž. Vínový M.A.C. som niekedy nosila veľmi často, bol to môj absolútny favorit, ale s príchodom jari som ho začala podvádzať s červeným z Pupy. Keď som si ale po dlhej dobe dala zas moju lásku, opäť som prepadla burgundy mánii – cítim sa s ním supersky !
Fotky sú inak trošku pritmavé, ale to preto, lebo som šla práve do kina a bolo už veľa hodín a vonku šero.
Dnes pripájam aj pesničku, pustite si ju k prezeraniu príspevku.  Nalaďte sa na moju nôtu a dajte si Beyoncé - Blow, na ktorej teraz strašne frčím a MILUJEM ten klip  !!!!!























shoes - bershka / fake leather skirt, t-shirt, sunglasses - h&m / watch - marc by marc jacobs / bag - zara



Tiež rady dopĺňate jednoduché outfity výrazným rúžom ? Ak áno, akú značku/odtieň/farbu nosíte úplne najradšej ?


25 komentárov:

  1. hezký fotky, to psaníčko je perfektní :)
    a já miluju červené rty, bohužel spíš jen na ostatních :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vraj sa červený rúž hodí každej žene, len musí nájsť správny odtieň ;) Ďakujem !

      Odstrániť
  2. Tyhle kombinace ti fakt nejvic sedej :) krasa! A vyrazny rtenky miluju, na tobe tahle vypada extremne dobre, boziii :))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. :) Neviem či si skúšala rúž od Golden rose.(myslím matné) Nájdeš ho v Dargove dole a stojí len 3e, ale je bohovský :) Vrelo ti ho odporúčam :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Super tip ! Neskúšala som, ale za tú cenu ?? Pôjdem to omrknúť !

      Odstrániť
  4. tak teraz si sa presne trafila do mojho najoblubenejsieho styluu :) poslednu dobu ulietavam na crop topoch a suknickach s vysokym pasom :) celkovo milujem ako sa obliekas, tvoj cit pre modu, presne je to to, co mojmu srdcu najviac lahodi :) inak najviac mam rada ruze znacky Rimmel, zatial mi vsetky vyhovuju, odporucam :) z Pupy nemam ani jeden, ale pocuvam vela chvaly, tak mozno si nejaky/e zaobstaram :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mám radosť, keď sa niekto takto stotožňuje s mojim obliekaním, ďakujem za milú pochvalu :) Mám asi 3 Rimmel rúže a sú veľmi dobré, tiaž ich používam. Tie z matnej rady z Pupy ale podľa mňa vydržia dlhšie - červený je najviac TOP :)

      Odstrániť
  5. dokonalosť Miši <3 proste skvelé jednoduché, nádherné ako ty :* :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Krásné fotky, ta sukně vypadá brutálně dobře .... Moc Ti to sluší :) franckovaveronika.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Miši si krásna a v obliekaní si môj vzor <3 Stále sa teším na ďalší post.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Byť pre niekoho vzor, to je sen ! Úžasne sa to číta, vážim si to, ďakujem :)

      Odstrániť
  8. Parádní a jsi úžasně opálená !

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Aj, ked je to jednoduchy outfit, tak vdaka lodickam je to uplne top! :)
    -Er

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Skvělý outfit! Máš krásný úsměv:)
    http://www.enarastyle.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Krásna si !! a tá sukňa nemá chybu :)

    http://my-little-fashiondiary.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Proužky mám ráda a tobě moc sluší! Jsi krásná Míšo.:)
    Blog ϐook of ϐeauty

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Wooow, ta poslední fotka! Celý outfit je krásný :)

    OdpovedaťOdstrániť
  14. toto je najviac! milujem tvoj štýl. <3

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Wow, úžasné fotky! Miluju tenhle odstín rtěnky, sluší ti!! :)
    mszarofka.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Jednoduché a krásne. Mimochodom, dosť si pochudla. Pekne pekne... Prezradíš ako so sebou čaruješ?

    OdpovedaťOdstrániť
  17. boží :) jsem tu poprvé, ale už teď vím, že určitě ne naposled!

    OdpovedaťOdstrániť