nedeľa 14. decembra 2014

oh, happy day

Čaute drahoušci !

Outfit, ktorý vám dnes ponúkam som mala na sebe po rušnej noci a šla som v ňom len na obed. Taký bol plán. Je teda prirodzené, že som siahla len po džínoch, oversized tričku a nízkych botách a bola som rada, že som rada :D Šla som len z auta do auta, ale povedala som si, že aj takéto niečo absolutely ordinary vám nafotím. Prečo nie ?
Ak sa rozhodnete vyraziť do ulíc v takejto jednoduchosti, je super mať v šatníku nejaký klobúk. Ten outfit dokáže trochu pozdvihnúť a spraviť ho zaujímavejším. Ja napríklad plánujem rozšíriť svoju zbierku ešte o jeden čierny, lebo ten, čo mám mi už pripadá príliš malý. Tu v KE som nenašla nič, čo by ma nadchlo, tak ak o niečom viete, budem rada, ak poradíte. Dovtedy mi neostáva nič iné, len sa spoliehať, ža ho nájdem v Budapešti.
No a prečo názov článku happy day ? Opäť pri mne stála nákupná šťastena, čo sa na mňa nalepí vždy vtedy, keď nič nehľadám a neplánujem nakupovať. Spravilo mi to deň a už sa teším, keď vám to nafotím. Zatiaľ nič viac neprezradím, len odkazujem, že niekedy sa vážne oplatí mrknúť do obchodu, či náhodou to, čo sa vám už dlho tak veľmi páči, ale je to drahé, nenájdete v polovičnej zľave :D

Všetkých moc pozravujem a prajem krásnu nedeľu ! Ja idem o chvíľu do fitka makať na svojom sne "zadok ako Beyonce" :)
























hat, jeans, bracelet - h&m / fake leather jacket - bershka / top - second hand (h&m) / bag - primark / watch - marc by marc jacobs / shoes - stradivarius

17 komentárov:

  1. Hoci je to ordinary outfit, tak ti to neskutocne pristane :)

    A co sa tyka klobuku, ja som nasla krasny cierny (je aj v bordovej a hnedej) v pimkie v novej kolekcii. Viem, ze tento obchod nemame v ke, no ak budes mat moznost v Pesti, skus tam zajst ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Určite sa tam pôjdem pozrieť ! Ďakujem za pochvalu, aj za tip :)

      Odstrániť
  2. Vyzeráš fakt božsky. Tá bunda nemá chybu. Aj ja ju chcem. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Teraz začínajú všade zľavy, možno zoženieš podobnú a za super cenu :) Ďakujem !

      Odstrániť
  3. Miško jsi nádherná baba a moc ti to sluší. Jenom by sis podle mě nemusela domalovavat obočí až ke kořenu nosu. Máš ho i tak pěkné, navíc barvy se úplně neshodují a vypadá to podle mě nepřirozeně. :-) Měj se krásně Krstýna

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Aj ja si myslim, že to obočie pôsobí neprirodzene hrubo .... zbytočne si ho tak domaľuvavaš , vyzera to fak neesteticky :) Máš predsa krásne obočie tak si ho neznetvoruj :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Miška a ja tu zas chodím obdivovať (okrem oblečenia) tvoje obočie lebo ja vy som si také nikdy nevedela spraviť. Mám 4 chlpky v 3 radoch hehehe:D Máš ho veľmi pekné a nechaj si to takto !!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Klobucik uzasny ... Bunda tiez... Krasna tvar.. Ale bohuzial s tym obocim musim suhlasit.to nasilu vytvorene akoze prirodzene obocie je neprirodzene a kazi dojem.inac vsetko super

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Miši s čim si robíš to obočko keď už sa o tom bavíme? Mne sa to veľmi páči ale sama si to neviem takto upraviť.Inač si krásna celá a úžasne sa obliekaš :) Teším sa na ďalšie príspevky. Kisses Tereza

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Miska bola by si krajsia kebyze si zakazdym to obocko tak nezmachlis mas pekny tvar aj hrubku..vyzera to potom nepridodzene a ja ze v tomto outfite ides do fitka ta taska mi uplnd tak pride :D neber to v zlom taketo outfity sa mi najviac pacia jednoduche a nic tym nepokazis a paci sa mi ze konecne nemas ruz

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Miska vyzeras perfektne, zboznujem tvoj styl a celkovy styling, a stale som obdivovala aj tvoje obocie no posledne posty a fotky na insta su hrozne.... Velmi neprirodzene to obocie vyzera a nemusi ! Preco si ho tak vyrazne domaluvavas az ku korenu nosu ... Chces vyzerat ako frida kahlo:)) ale outfit chvalim tak ako vzdy !!!!! :) janka

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Mišička videla som ťa včera v auparku v KE a si aj naživo veľmi krásna. Mala si krásny kabát. Ale aj tento outfit je super do takých teplejších dní. A to obočie si prosím nechaj takto, máš ho najkrajšie. Nepočúvaj ich. Keď boh dá, aj ja si také vypestujem

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Viem že to je divne :D ale môžem sa spytať koľko meriaš ? :):D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Haha, vôbec to nie je divné, už sa ma na to pýtali veľa dievčat tu na blogu :) Meriam takých 166cm :)

      Odstrániť
  12. V Lindexe v Optime maju podla mna uple krasny cierny klobuk, trosku vacsi myslim ako mas na fotke a velmi pevny ! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Zanedbavas blog skoda

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Na tomto blogu je pravidelna neaktivita. Nic nove:)

    OdpovedaťOdstrániť