piatok 29. augusta 2014

i'm back

No ahojte zlatíčka !

Som naspäť v realite. Dva týždne v absolútnej exotike so 40°C a potom bolestný návrat do Košíc s 13°C ma skoro zložil, ale tešila som sa na to, ako sa s vami opäť spojím, blog mi vážne chýbal. Ešte predtým, než sa o dovolenke rozpíšem trochu viac som na dnes prichystala outfitový postík. V deň, keď sme ho fotili celý deň pršalo, ale na mojom krásnom novom miestečku ( ešte raz ďakujem Vikkuške) sú striešky ! Tak sme predsa niečo narýchlo pocvakali. Outfit je poskladaný zo samých starých kúskov, každý ste už videli. Je opäť veľmi jednoduchý, to ja rada , veď viete :)
Na sebe mám najlepší sekáčový blazer, ktorý ladí tón v tóne s mojou momentálne najobľúbenejšou kabelkou, jednoduchý sivý top, lodičky a klobúčik - celkom funkčné combo, čo vy na to ?


























hat - h&m / jeans - pull&bear / shoes, bag - f&f / blazer - second hand / t-shirt - gate / watch - marc by marc jacobs / bracelet - topshop /

25 komentárov:

  1. Presne ja som tiež prišla z dovolenky a strašná zima bola a dnes už je aj celkom teplo :) ...ten blazer je strašne pekný :-)
    simonechanell

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No ja sa vôbec neviem aklimatizovať :(
      ... A ďakujem !

      Odstrániť
  2. Konečne si už dala nový post fakt som sa tešila :) blazer je naozaj nádherný a na ruke máš nadherne prstene :3 krásna ako vždy :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj ja sama sa teším, že sa zas rozbieham :) Ďakujem !

      Odstrániť
  3. ja ti závidim tú hnedotu, ktorá ti tak neskutočne sekne, neuveritelne sa teším že si dala novy post, každý deň klikám a čakám, držím palce nech ti to takto perfektne ide dalej, si top medzi blogerkami :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tá hnedosť sa aj mne strašne páči, kiež by to vydržalo večne :) Pochvalu si moc vážim, ďakujem :*

      Odstrániť
  4. Miška ty si proste perfektná! :) ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  5. perfektný outfit, to sako je úžasné :)

    GIVEAWAY!!!!
    http://werushberry.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Sikovny outfit :-) Tak to ma teda zaujima, ze kde si bola na dovolenke:-) krasne hneda si !!

    veronikakrasnicka.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  8. bože miši ako si pekne opalenaa :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Jani, ale žiaľ, strašne rýchlo blednem :( Ešte som len 4 dni po dovolenke a už som oveľa svetlejšia.

      Odstrániť
  9. Moc pěkné opálení, s tou nude a bílou to vypadá super :) škoda, že já se takhle nikdy neopálím :D

    Pieces of FRECKLED style

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj ja som mala kedysi problém s opálením, ale odkedy som začala vždy pred letom papať betakarotén v tabletkách, tak som výrazne hnedšia :) Skús to !
      A ďakujem :)

      Odstrániť
  10. Krásavica. Chceme vidieť fotky z dovolenky! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :* !
      Fotky z dovolenky sú už pripravené, naplánované na zajtra o 9:30 ráno :)

      Odstrániť
  11. To nie je fér, že si taká pekná :(

    OdpovedaťOdstrániť
  12. vyzeras uzasne- krasne zladene a ta tvoja hneda pokozka! wow!

    Pozyvam na koncoletnu SKIN IN BLOSSOM giveaway, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/08/koncoletna-skin-in-blossom-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Nádherná. Všetko ti ladí. Neviem kde mám skôr pozerať, či na ten nádherný klobúk, úžasné lodičky, krásnu kabelku, mega sako alebo tie doplnky? Tento outfit by som ti celý zobrala takto ako ho máš na sebe. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Miska, krasna hnedulka si a tie vsetky farby tak prijemne ladia:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jéj ďakujem :) Ale žiaľ, blednem závratnou rýchlosťou :/

      Odstrániť
  15. zvolila by som ine rifle, tieto su az moc vypasovane na postave a miestami ti robia brusko. Ostatne je Ok :P

    OdpovedaťOdstrániť