piatok 17. októbra 2014

MANGO fashion show fall 2014

Ako už viete, pred týždňom som sa bola pozrieť na módnu prehliadku jesennej kolekcie značky Mango. Začala by som asi tým, že Mango u mňa spadá do kategórie značiek, u ktorých je pre mňa veľmi easy poskladať si krásny outfit. Rada listujem ich katalógy a nechávam sa inšpirovať, rada v Mangu nakupujem a  čo je najdôležitejšie - veci mi skvele sedia ( aj na prehliadku som si vzala jeden z mojich najobľúbenejších Mango kúskov.)
Musím povedať, že túto jesennú kolekciu by som na seba poobliekala takmer celú ! Oversized kabátiky, či svetre a cardigány,  nádherné nohavice v prírodných farbách business strihu, pri týchto kombináciách mi naozaj žiarili oči <3. Našla som si favoritov aj medzi topánkami (tie lodičky hneď na prvej fotke a potom čižmičky na tretej ? MŇAM !). Čisté, jednoduché kúsky, presne ako to mám rada a štýl obliekania, aký mi je najviac blízky. 
Pokiaľ ide o organizáciu - prehliadka sa konala v pekných priestoroch Doubletree by Hilton, moderoval ju rovnako, ako aj minulý rok Bruno Ciberej (čo je podľa mňa trefa do čierneho, je super) a po prehliadke sme sa mohli pohostiť výbornými pochúťkami, omňomňom :) 

Mám pre vás prichystaných pár krátkych "instagramových" videí, ktoré som si potom doma po prehliadke púšťala, aby som si pripomenula, čo všetko si vlastne chcem kúpiť, keďže počas prehliadky to bolo samé "toto chcem, toto potrebujem, musím mať, ..." :) Za tým si môžte pozrieť fotky a v kľude si to celé omrknúť. Vybrala som fotky tých outfitov, ktoré ma najsilnejšie chytili za srdiečko, ale viac ich nájdete na facebookovskej stránke Mango Aupark Košice TU.






































Veľká škoda, že sa u nás nie je aj pánska kolekcia ! 



Toto sú moje must have nohavice <3



Krásny overal ! (A ešte na takej krásnej modelke)

















Tento outfit by som z nej najradšej vyzliekla celý, tak ako je a privítala ho v mojom šatníku.












Milujem to ! Pánsky chic šup do mojej skrine ! 





Úplne milé predstavenie detskej kolekcie, ktorá korešponduje s dospeláckou, veľmi sa mi to páčilo :) 






photo by Patrik Labant

Moja fotka je absolútne rozmazaná a nekvalitná, ale naozaj sme sa veľmi ponáhľali. (Nech máme dobré miesta, aby som pre vás fotila a točila z 1. radu :-* )

blazer - mango / bag - zara / shoes - mohito / t-shirt - h&m/ necklace - cropp town / jeans - pull&bear / headband - new yorker

Tak čo, našli ste si v jesennej kolekcii svojho heartbreakera ? Ja niekoľko ! Ktorý je tým vašim ? Budem sa tešiť, keď mi napíšete ... 
Zatiaľ sa mi majte krásne, čoskoro ďalší outfit.

14 komentárov:

  1. Och ja tak zbožňujem Mango. A Miši, sa mi zdá, že minule som ťa videla. Ale bola si taká chytrá, že som ani poriadne nestihla zaregistrovať. A možno si to nakoniec ani nebola ty ale nejaký tvoj klon. :D Ináč outfit prekrásny, ako vždy. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Haaa, vážne ? A kde to bolo ? Povedz, možno som to bola fakt ja :) A ďakujem !

      Odstrániť
    2. Pri intrákoch Jedlíkova. Asi si šla do Optimy predpokladám. Alebo tá baba čo sa na teba podobá. :D

      Odstrániť
    3. To som bola určite ja ! Robím na Jedlíkovej a do optimy chodím skoro laždý deň na obed :)

      Odstrániť
    4. Ty robíš na Jedlíkovej? To až teraz hovoríš? Ja tu bývam. Pane bože, sa cítim jak vyvolená, že taká celebrita robí na mojom intráku. :)) To je fakt úžasné.

      Odstrániť
  2. Vaaau aj ja by som išla :) Uplne si ťa viem predstaviť v niektorých modeloch :O Moje favs sú tie béžové nohavice a hnedý cardigan :)) a inak máš úžasné lidičky :) ( myslím tie strieborné ) :) a ešte jedna vec .. bývam v KE a dosť veľa chodím po meste .. Kde sa ťa dá stretnúť ? :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Úprimne, aj ja si viem samu seba v niektorých modeloch predstaviť :D Tie veci sú fakt super. Ďakujem za lodičky !
      Noooo kde je možnosť stretnúť ma ? Ak idem "na kávičku" s kamarátkami, alebo s frajerom, tak striedam v podstate len Lobby bar v Auparku (tam chodím najčastejšie), alebo Le bistro v Optime. Na diskotéky chodím výlučne do Jazzu a celkovo som veľmi často v obchoďákoch :D (Optima, alebo Aupark). Sem-tam ešte rada zájdem do republiky východu :) Dúfam, že ak na mňa niekedy narazíš, zakričíš na mňa ;)

      Odstrániť
  3. Uau, super príspevok Miši ! Dnes budú moje kroky smerovať do Manga a tiež ma oslovili najviac tie nojavice.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ja som bola na prehliadke Mango spring/summer 2014, tiež to bolo skvelé :) Páči sa mi ten outfit, čo by si najradšej celý vyzliekla a tiež ten, čo má Mária Zelinová :) Už som bola omrknúť aj v Mangu a teda pekné kúsky tam majú :)

    http://veronikakrasnicka.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Fakt ! Ja by som si vybrala z tejto kolekcie toľko vecí, že by som sa neuniesla domov. Škoda, že som nebola na spring/summer, snáď budúci rok a možno tam na seba narazíme :)

      Odstrániť
  5. Aj ja som si našla svojich favoritov, asi pôjdem na nákupy :)))) Super príspevok ako všetky tvoje <3

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Perfektne si urobila tie videá aj hudba je bomba :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Mišik tento príspevok ma potešil, asi idem tiež na nákupy ;) Btw si hrozne krásna s tou čelenkou :))

    OdpovedaťOdstrániť