utorok 4. februára 2014

burgungy

Pôvodne som dnes chcela pridať príspevok o mojom výlete v Budapešti, ale nakoniec som sa sama so sebou dohodla, že ten si nechám na zajtra a dnes vám ukážem ďalší outfit, ktorý som tam nafotila a mala som ho na sebe v posledný deň, kedy sme mali na programe v podstate len nákupy a cestu domov.
Burgundy obsesia sa u mňa prejavila niekedy v septembri minulého roka, kedy som si z nákupov vo Viedni doniesla domov všetko oblečenie v tejto farbe a moja sesternica, ktorá tam so mnou bola, ma volala bugundy lady :D Odvtedy moja láska k vínovej rastie a stále pribúdajú nové kúsky. Nový je na mne aj tento vínový cardigan z posledných nákupov vo Viedni. K tomu už len jednoducho kombinovateľný top v tej istej farbe (inak tieto tielka z h&m sú moje obľúbené – mám ich aj v čiernej a bielej farbe, sú z dobrého materiálu), džíny a hotovo. Pre trošku šmrncu a oživenia tohto jednoduchého outfitu som zvolila opäť tmavý rúž, klobúk a chain. 





parka - zara / hat, top - h&m / cardigan, bag, chain - primark / shoes - topankovo.sk / jeans - pull&bear / watch - casio






8 komentárov:

  1. Miska,citas sa super a este lepsie sa na teba pozera. Velmi chvalim tvoj styl a prajem ti nech sa ti dari:) pozdravujem .Zuzana

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Moc ti to sluší. :) Chtěla jsem se zeptat kolik měříš, jestli to teda není moc osobní. :P
    Šárka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem za pochvalu :) A nie nie,vôbec to nie je osobné, meriam 166cm.

      Odstrániť
  3. bundaaa najviac, casio ešte viac a klobúúčik úplne najviac, žeee štýl. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ta posledna fotka je uplne najviac kjuty!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ta posledna fotka je uplne najviac kjuty!:)

    OdpovedaťOdstrániť