sobota 22. februára 2014

i can feel spring in my bones

Možno si to len nahováram, ale podľa mňa je v posledných dňoch vonku taký voňavejší vzduch, cítim, že z diaľky už prichádza pomaličky jar. V mojej hlavičke som sa už jednoducho nastavila na (pred)jarný mód a napadol mi tento outfit. Síce trošičku mrholilo, ale nebola taká zima.
Niekedy v októbri, som zašla omrknúť novootvorený second hand na mojom sídlisku a pokladám to za úplne osudovú návštevu, pretože som si tam kúpila 3 úžasné denimové poklady. Jedným z týchto pokladov je bundička, ktorú vidíte na fotkách. Takú poriadnu retro/vintage riflovku som hľadala strašne dlho, prelúskala som aj internet, ale nič. Nuž, stačilo zájsť do sekáča. Kúpila som si pre istotu rovno dve, obe krásne, obe za 4€ :) Nevedela som sa dočkať, kedy už bude aspoň trošku teplejšie, aby som ich mohla prevetrať a dnes nastal ten deň, juch ! Po spoločensky náročnom piatku sa mi veľmi nechcelo riešiť vlasy, tak som zabila dve muchy jednou ranou tým, že som stavila na "nedbalý vrkoč" (:D), ktorý bol dnes pre mňa nie len praktický, ale k tomuto outfitu mi takéto niečo aj pasuje.
Na nohách mám botičky, ktoré považujem za skvelý zľavový úlovok, ale tiež ešte čakajú na svoj čas, lebo sú vyslovene jarné :)
Mimochodom, mala som na sebe aj kabát, ale ten ste tu už videli, takže pridávam len fotky bez neho.
... A ešte sa vám musím pochváliť, keď už som spomenula ten second hand, že som včera opäť bola úspešná a kúpila som si 3 skvelé kúsky spolu za 2€, HA ! Určite ich ukážem v nejakom outfite.

Prajem krásny večer a pripomínam GIVEAWAY nižšie :*








dress - stradivarius / shoes, bag, hat, blue bracelet - h&m / denim jacket - second hand / watch - casio / gold bracelets - ebay







8 komentárov:

  1. Secondy sú úžasná vec, nakúpiš lacno a si šik raz dva, len škoda, že niektorí si myslia že to je špatné nakupovať v takých obchodoch, náhodou to je cool. :) ale prvý pohľad čo mi vletel bol na tašku. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Presne tak, je to cool :) Moc som do second handov nechodila, kým som nezačala sledovať nejaké prvé blogy a všímala som si, že tie blogerky majú odtiaľ parádne kúsky. A tá radosť, keď si kúpiš krásne veci a zaplatíš 2€ :D

      Odstrániť
  2. Vyzera to super, a vsak aj nam poradis kde je ten super sekac?:)) Vopred dakujemeee :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahojky, jasné, že poradím :) Mám pripravený ďalší outfit, ktorý čoskoro pridám, kde mám na sebe sekáčový kúsok a v tom príspevku sa viac vyjadrím k tomu, kde nakupujem a dám nejaké rady :)

      Odstrániť
  3. je to jednoduché a pekné - toto platí aj o tvojom blogu. práve dnes som sem zablúdila a odteraz to budem robiť častejšie ;))

    akovradiu.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  4. náádherná bunda! :) takú chcem strašne moc! ale keď u nás nie su také fajné sekáče :/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Neuveríš Miška, ale dnes som si kúpila dosť podobnú riflovku v sekáči za 30 centov haha.

    OdpovedaťOdstrániť