pondelok 3. februára 2014

new parka

Bola som preč len 3 dni, ale už som sa nemohla dočkať, kedy si opäť sadnem za blog. Samozreme, že som vám na výlete pofotila aj outfity, takže dnes pridávam jeden z nich. Odfotiť outfit podľa mojich predstáv žiaľ nebolo možné, pretože vonku bolo prosím pekne RUSKO. Neskutočná zima, šialený vietor (preto tie červené ruky) a chudák môj fotograf si necítil prsty :) Fakticky, väčšia zima mi v živote nebola. Takže fotiek máme pomenej, ale máme. Po peknej, teplej parke som túžila už veľmi dlho, ale nenarazila som na takú, ktorá by spĺňala všetky moje kritériá. Až po príchode do Budapešti som našla tú pravú – bola to láska. Je to asi moja prvá teplá bunda, pretože ja hrdinka si vždy kúpim niečo, čo vôbec nie je do zimy a potom mrznem. Má mäkké, plyšové vnútro, s ktorým sa mám chuť mojkať ( :D ) a kožené rukávy sú bonus. Silonky a kraťasy – to nebola šťastná voľba do takého počasia, ale aspoň bundička, ktorú ste mohli vidieť v new in poste ešte z Viedne ma príjemne hriala, pretože vnútornú stranu má pletenú. Outfit sme fotili na námestí hrdinov – kto tam bol, tak vie a kto nie, tak len napíšem, že to je kúzelné miesto s nádhernými sochami a úžasnou historickou atmosférou.










parka – zara / shirt – h&m / jacket – pull&bear / shorts – oodji / shoes – topankovo.sk / bag – primark / watch - casio / bracelets - stradivarius







9 komentárov:

  1. Miska nadherna si:) ale myslela som,ze nam zreferujes cely vikend ako bolo :(

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Veľmi pekne ďakujem za kompliment :) Určite spravím príspevok aj o výlete tak celkovo, mám pár pekných fotiek, o ktoré sa chcem podeliť, pravdepodobne už zajtra.

      Odstrániť
  2. A nejake video este nebude?

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Parka je úžasná :-) mám ten istý model z Nemecka a tiež to bola láska na prvý pohľad ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Miška a keď to nie je veľmi osobné, môžeš prezradiť kde pracuješ a študuješ? je to nejaký umelecký smer? zaujíma ma to aj preto, lebo veľa cestuješ, tak či je to škola v zahraničí a pod. :) A fakt super blog, vedela som, že keď si ho raz založíš (tajne som v to dúfala), budeš valcovať všetkých a všetko :)
    eF

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Miška a nechceš urobiť aj príspevok o tom, cez aké agentúry si cestovala alebo aj cestuješ? prípadne aj či nemáš overené nejaké stránky,kt. odporúčajú v jednotlivých destináciách miesta, kt. by si si nemala nechať ujsť a podobne?

    OdpovedaťOdstrániť
  6. uplne super je ta parka ! :) krasne doladene celkovo :)

    OdpovedaťOdstrániť