štvrtok 6. februára 2014

my favorite bloggers / part one

V úplne prvom "zoznamovacom" príspevku som písala o tom, aké príspevky mám na najbližšiu dobu v hlave. Jenou z týchto vecí bolo, že vám predstavím moje TOP najobľúbenejšie blogerky. Medzitým ste sa ma aj pýtali, čo je mojou inšpiráciou v obliekaní, takže tento príspevok bude z časti mojou odpoveďou. Rozhodla som sa, že to rozdelím, keďže mám tých obľúbených blogov viac. Povedala som si, že najskôr napíšem o slovenských a českých dievčatách a v budúcnosti o tých vzdialenejších, ale zistila som, že v tejto prvej časti mám samé Češky :D Áno, sledujem aj pár Sloveniek, ale nezaradila by som ich medzi moje NAJ. Napadlo mi, že by som v prvej časti mohla napísať iba o TOP trojke, ale nakoniec to búdú 4 dievčatá. Po prečítaní tohto príspevku možno získate akú-takú predstavu o tom, čo sa mi v móde páči, takže ak si myslíte, že poznáte Slovenku, ktorej blog by sa mi mohol páčiť, budem rada, ak mi ju odporúčite v komentároch.

Takže začínam mojou najväčšou obľúbenkyňou, ktorou je Pavlína Jágrová. Jej blog bol asi úplne prvý, ktorý som začala tak naozaj sledovať, že sledovať :) Absolútne si ma získala pre jej štýl, ktorý je môjmu srdcu jednoznačne najbližší. Okrem toho, že milujem jej outfity sa mi na nej strašne páči ten nekompromisný výraz tváre na fotkách, ktorý si zachováva aj napriek niektorým negatívnym komentárom od anonymov, ktorí ju nútia usmievať sa. Na jej blogu sa objavujú aj komentáre, v ktorých niektorí to, že sa neoblieka farebne, označujú za "nudu". Samozrejme, ja vôbec nesúhlasím a s Pavlíninou obľubou prevažne tmavých outfitov v čiernej, vínovej, šedej, či hnedej farbe sa stotožňujem. Toto mladé žieňa má krásnu tvár, nepotrebuje sa výrazne líčiť, ale tmavý, vínový rúž k nej neodmysliteľne patrí a veľmi jej pristane. Väčšinou sú jej outfity jednoduché, ale predsa veľmi pútavé a neraz som sa niektorým nechala inšpirovať. Vybrať 5 fotiek pre mňa bolo veľmi ťažké, takže odporúčam kliknúť na jej blog a pozrieť si ju detailnejšie.








Ďalšou dievčinou, ktorú s obdivom sledujem je Eliška. Z jej outfitov je cítiť príjemné retro a takú nezávislosť, či ako to nazvať, čo ja môžem :) Taktiež ju sledujem už dlho a môžem povedať, že ma vôbec neprestáva baviť. Je originálna, ide z nej pozitívna energia a keď tak sledujem komentáre na jej blogu, všímam si, že na väčšinu ľudí pôsobí rovnako príjemne, ako na mňa. Neodmysliteľne k nej patrí štýlový čierny klobúčik, ktorý nosí skoro stále a hodí sa jej tak veľmi, že doteraz som si pri žiadnom outfite nepovedala, že by k tomu ten klobúk nepasoval. Na Eliške sa mi páči, že sa nebojí experimentovať a v obliekaní je tvorivá osôbka. Eliška bola nedávno na výlete v Berlíne a Budapešti a práve ona ma inšpirovala k tomu, aby som aj ja konečne navštívila Budapešť, pretože jej fotky a opis tohto miesta ma strašne nadchli. Verím, že si ju obľúbite aj vy !






Ejvi – dievča s vycibreným vkusom a citom pre módu, ktoré sa určite oplatí sledovať. Je vidieť, že má nasledované trendy, ale napriek tomu je zároveň verná svojmu štýlu a vždy je dokonale upravená. Taktiež ju sledujem už dlhšiu dobu a pamätám sa, že keď som ju objavila, strávila som dosť dlhú dobu spätným listovaním v jej starších outfitoch a bola som nadšená. Ostala som jej verná dodnes a vždy sa poteším, keď vidím, že pridá nový príspevok. Jej písanie je tiež veľmi prirodzené, rovnako ako tvorivosť pri vymýšľaní outfitov. Odporúčam si spätne na jej blogu nalistovať príspevky o škole štýlu, ktorú navštevovala – bolo to fakt zaujímavé čítanie a vrevela som si, aká je to škoda, že my tu v KE nič také nemáme :/ Ejvi je štýlová kočka, jasné, že má čestné miesto medzi mojimi najobľúbenejšími :)






Danka Hálová – to, že je poslednou z tejto štvorice neznamená, že ju mám najmenej rada. Objavila som ju totiž len nedávno... a získala si ma okamžite. Okrem jej obliekania na nej obdivujem takú dievčenskosť – má veľmi peknú, fotogenickú tvár a k tomu krásne vlasy = skvelý kombinácia ! Pôsobí nežne a preto sa mi páči v takých „drsnejších“, alebo tmavých outfitoch – je to výborný kontrast. Keď som prvýkrát klikla na jej blog, nemala som veľa času na študovanie, ale uložila som si ho v mobile a večer, keď som prišla domov, pekne krásne som si ho prelistovala a bol to dobre investovaný čas. Jej texty a popisy sú síce stručnejšie, ale obsiahnu všetko, čo treba a mne to takto vyhovuje. O tom, že má výborný vkus a v móde je doma sa musíte presvedčiť sami, takže si ju určite prečítajte !






Tak čo, sledujete aj vy niektorú z týchto blogeriek ? Ak nie, ktorá je svojim obliekaním podľa vás najzaujímavejšia ? Alebo inak – ktorá vás najviac oslovila ? Poteším sa vašim názorom.





7 komentárov:

  1. Super prispevok ako vzdy ! Velmi sa mi paci styl tvojho pisania. Kazdy den sa tesim, co nove pridas :) Tvoj blog ma fakt zmysel ;) Bude aj nejake video ^-^ ?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. óóó ďakujem ! Určite bude aj nejaké video, len si to ešte musím premyslieť, pripraviť, zrežírovať :)

      Odstrániť
  2. Miška perfektny príspevok, krásne si opísala jednotlivé blogerky ! :) najviac ma okrem teba zaujala Danka Hálová a Pavlína Jágrová :) .... mam čo študovať v práci na piatok :D ... pekny víkend ti prajem :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem, hovorila som z duše, haha :)) Som rada že sa ti tento príspevok páčil. Inak, aj môj frejer má presne tie isté favoritky - Pavlínu a Danku :) Krásny víkend aj tebe !

      Odstrániť
  3. Poznam ta iba z videnia, ale velmi sa mi pacilo obdobie, ked si nosila saty, bolo to ovela pestrejsie a zenskejsie.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Šaty stále milujem, určite sa šatové outfity na blogu objavia.

      Odstrániť
  4. Miši, aký je tvoj životný cieľ? Čo by si chcela v živote dosiahnúť?

    OdpovedaťOdstrániť